temscope itemtype="http://schema.org/WebPage" lang="el"> Αντικείμενα κατάρτισης για το Voucher 150.000 εργαζομένων στις Ψηφιακές και Πράσινες Δεξιότητες - KEK Axia

Αντικείμενα κατάρτισης για το Voucher 150.000 εργαζομένων στις Ψηφιακές και Πράσινες Δεξιότητες

Ξεκινά σύντομα η κατάρτιση στα 5 προσφερόμενα αντικείμενα από το ΚΔΒΜ ΑΞΙΑ. Ειδικότερα οι ωφελούμενοι μπορούν να επιλέξουν τα ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΗΡΙΑ ΚΑΛΟΣΚΑΜΗ Α.Ε. – Κ.Δ.Β.Μ. ΑΞΙΑ το οποίο είναι εγκεκριμένος Πάροχος Κατάρτισης, για εγγραφή σε ένα από τα παρακάτω προγράμματα 80 ωρών. Ανήκουν όλα στην Θεματική Κατηγορία: Ψηφιακές Δεξιότητες.

Μετά την επιλογή προγράμματος κατάρτισης θα επικοινωνήσουμε μαζί σας για την συνέχεια της διαδικασίας.

Το πρόγραμμα με τίτλο «Βασικές δεξιότητες σε χρήση Η/Υ – επίπεδο 1 (Word, Excel, Internet)» καλύπτει ένα ευρύ φάσμα δεξιοτήτων καθημερινής χρήσης Η/Υ, ιδιαίτερα στην μικρομεσαία επιχείρηση, έτσι ώστε να καταστούν αυτοί που θα ενταχθούν σε αυτό ικανοί να ανταπεξέλθουν στο σύνθετο ψηφιακό περιβάλλον για την λειτουργία της. Καλύπτει τις εφαρμογές γραφείου Microsoft Word και Microsoft Excel, και βασικές έννοιες του διαδικτύου, από την ιστορία του www έως τις μηχανές αναζήτησης και το ηλεκτρονικό εμπόριο. Το πρόγραμμα οδηγεί σε Πιστοποιητικό το οποίο αναγνωρίζεται από τον ΑΣΕΠ.

Powered by

Το πρόγραμμα με τίτλο «Digital Marketing and Online Branding» προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού marketing και των χαρακτηριστικών και του τρόπου λειτουργίας ενός brand στην αγορά. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών και του brand στην αγορά, να γνωρίζουν τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού marketing και των διαδικασιών /στρατηγικών για την δημιουργία ενός ισχυρού brand στην αγορά, να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού marketing σε ένα marketing plan, να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες και να κατανοούν την επίδραση αξιοποίησης διαφορετικών ειδών ψηφιακού marketing στην αγορά για την προώθηση του brand της εταιρείας.

Powered by

Το πρόγραμμα με τίτλο «Ειδικός στην Χρήση Τεχνικών και Εργαλείων Social Media Marketing» προσφέρει τις απαραίτητες γνώσεις για την κατανόηση της λειτουργίας των ψηφιακών μέσων επικοινωνίας και προώθησης και αναπτύσσει τις βασικές ικανότητες για την εφαρμογή τους στο πλαίσιο μιας συνολικότερης στρατηγικής ψηφιακού marketing. Με την ολοκλήρωση του προγράμματος οι εκπαιδευόμενοι θα είναι σε θέση να κατανοούν τη δυναμική των ψηφιακών αγορών, τις κύριες μεθόδους, πρακτικές και εργαλεία του ψηφιακού marketing, να γνωρίζουν τους δείκτες και τα βασικά εργαλεία μέτρησης της αποτελεσματικότητας των ενεργειών ψηφιακού marketing (web metrics & analytics), να έχουν το πλαίσιο για να εντάσσουν τις διάφορες ενέργειες και μέσα ψηφιακού marketing σε ένα marketing  plan και να γνωρίζουν τους τρόπους και τις πηγές ώστε να ενημερώνονται και να παρακολουθούν διαρκώς τις πιο πάνω τάσεις, στοιχεία και πληροφορίες.

Powered by

Στο πρόγραμμα με τίτλο «Προώθηση και Πώληση Προϊόντων μέσω του Ηλεκτρονικού Εμπορίου» αναλύονται οι δυνατότητες και τα οφέλη του εμπορίου στο ίντερνετ. Παρουσιάζονται σε θεωρητικό και σε πρακτικό επίπεδο οι διαθέσιμες τεχνολογίες για το ηλεκτρονικό επιχειρείν και τις διάφορες μορφές του. Παρουσιάζονται οι βασικές αρχές διαφήμισης, οι δυνατοί τρόποι προώθησης  και πώλησης των προϊόντων, με βάση τις  ραγδαίες τεχνολογικές εξελίξεις και την αξιοποίηση / χρήση των κοινωνικών δικτύων. Παρουσιάζεται και αναλύεται το ψηφιακό marketing και τα βασικά χαρακτηριστικά του, η επίδρασή του μέσω των μέσων κοινωνικής δικτύωσης και της αμφίδρομης επικοινωνίας με τους χρήστες τους και η δυνατότητα να προσφέρει αυξημένα έσοδα. Παρουσιάζονται εργαλεία ανάπτυξης σελίδων στο ίντερνετ και δημιουργίας ηλεκτρονικών καταστημάτων.

Powered by

Στο πρόγραμμα με τίτλο «Διαχείριση Συγκρούσεων στο Εργασιακό Περιβάλλον» αναπτύσσεται η έννοια και τα χαρακτηριστικά των ανθρωπίνων σχέσεων στο εργασιακό περιβάλλον. Περαιτέρω, γίνεται εισαγωγή στην έννοια του κλίματος συμπεριφοράς και παρουσιάζονται παράγοντες που επηρεάζουν τη δημιουργία ενδοεπιχειρησιακού κλίματος στις επιχειρήσεις. Στη συνέχεια, γίνεται περιγραφή στην επιστήμη της διοίκησης προσωπικού και στις λειτουργίες που αναλαμβάνει προκειμένου να επιτευχθούν αφενός οι στόχοι της επιχείρησης και αφετέρου να καλλιεργηθούν κίνητρα και ευκαιρίες ανάπτυξης απέναντι στο ανθρώπινο δυναμικό. Ειδικότερα, αναπτύσσονται διαδικασίες που υιοθετεί μια επιχείρηση για την πρόσληψη εξειδικευμένου και έμπειρου ανθρώπινου δυναμικού. Εν συνεχεία, αναλύονται άλλες λειτουργίες όπως  εκπαίδευση, αξιολόγηση ανθρώπινου δυναμικού, συστήματα αμοιβών που υιοθετούν οι σύγχρονες επιχειρήσεις και τέλος θέματα που έχουν να κάνουν με την υγεία και την ασφάλεια των εργαζομένων.

Powered by